1) Per 1 darbo dieną su kurjeriu tiesiai į namus arba į darbą. Siuntos išsiunčiamos darbo dienomis gavus apmokėjimą iki 12:00 val.. Pristatymas – kitą darbo dieną, darbo valandomis *. Kaina – 3,59 Eur.

2) Per 1-2 darbo dienas į paštomatus:

a) LP express paštomatai: kaina – 2,38 Eur;

b) Smartpost (Itella) paštomatai: kaina – 2,38 Eur;

c) Venipak paštomatai: kaina – 2,59 Eur;

d) DPD paštomatai: kaina – 2,89 Eur.

Siuntos išsiunčiamos darbo dienomis gavus apmokėjimą iki 12:00 val.. Nesant laisvų paštomato dėžučių, kartais pristatymas gali užtrukti. Atsiimti siuntą galima bet kuriuo paros metu, trijų parų bėgyje.

3) Galima už prekę atsiskaityti GRYNAIS arba banko kortele atvykus kurjeriui . Ši paslauga papildomai kainuoja 1,43 Eur.

4) NEMOKAMAS pristatymas su kurjeriu nurodytu adresu ARBA į paštomatus per 1 darbo dieną perkant prekių virš 39,00 Eur. Siuntos išsiunčiamos darbo dienomis gavus apmokėjimą iki 12:00 val.. Pristatymas – kitą darbo dieną, darbo valandomis *.

*  Dėl pristatymo į Kuršių neriją tartis atskirai.

Prekių grąžinimo sąlygos

  1. Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta. Prekė turi būti nesugadinta, nepraardyta, turi likti toks pats jos kiekis.
  2. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.
  3. Nuoroda į Europos Sąjungos Elektroninę ginčų sprendimo platformą: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_lt.htm