Dažniausiai užduodami klausimai:
Ar galima koreguoti ar keisti apmokėtą užsakymą?
Galima. Būtina susisiekti ir suderinti pakeitimų detales su mumis:
e-paštu: sekloschia@gmail.com arba skambinti: +37068126323
-Kada galiu tikėtis gauti užsakymą?
Prekes pristatome tik darbo dienomis. Prekes pristatome dviem būdais:
a) su kujeriu per 1 darbo dieną tiesiai į namus arba į darbą. Siuntos išsiunčiamos darbo dienomis gavus apmokėjimą iki 13 val.. Pristatymas – kitą darbo dieną, darbo valandomis.
b) į LP express, Smartpost, DPD arba Venipak paštomatus per 1-2 darbo dienas. Siuntos išsiunčiamos darbo dienomis gavus apmokėjimą iki 13:00 val.. Pristatymas – kitą darbo dieną, atsiimti siuntą galima bet kuriuo paros metu trijų parų bėgyje.
Ar yra galimybė atvykti atsiimti prekes?
Prekes galima atsiimti tik Klaipėdoje, adresu; Šilutės pl. 19B. Būtina atvykimo laiką suderinti skambučiu +37068126323.
Kokia yra pristatymo kaina?
Žiūrėti skiltį – „Pristatymo sąlygos“.
Ar pristatote prekes užsienyje?
Taip. Kaina suderinama aukščiau minėtu el. paštu arba telefonu.