Dažniausiai užduodami klausimai:

Ar galima koreguoti ar keisti apmokėtą užsakymą?

Galima. Būtina susisiekti ir suderinti pakeitimų detales su mumis:

e-paštu: sekloschia@gmail.com arba skambinti: +37068126323

-Kada galiu tikėtis gauti užsakymą?

Prekes pristatome tik darbo dienomis. Prekes pristatome dviem būdais:

a) su kujeriu per 1 darbo dieną tiesiai į namus arba į darbą. Siuntos išsiunčiamos darbo dienomis gavus apmokėjimą iki 13 val.. Pristatymas – kitą darbo dieną, darbo valandomis.

b) į LP express, Smartpost, DPD arba Venipak paštomatus per 1-2 darbo dienas. Siuntos išsiunčiamos darbo dienomis gavus apmokėjimą iki 13:00 val.. Pristatymas – kitą darbo dieną, atsiimti siuntą galima bet kuriuo paros metu trijų parų bėgyje.

 

Ar yra galimybė atvykti atsiimti prekes?

Prekes galima atsiimti tik Klaipėdoje, adresu; Šilutės pl. 19B. Būtina atvykimo laiką suderinti skambučiu +37068126323.

Kokia yra pristatymo kaina?

Žiūrėti skiltį – „Pristatymo sąlygos“.

Ar pristatote prekes užsienyje?

Taip. Kaina suderinama aukščiau minėtu el. paštu arba telefonu.